Amalisacun. peminat setia Lisa : THE END OF 2012

Monday 10 December 2012

THE END OF 2012

 TQ MIMIN!



HAI!!!!haa mimin mesti terkejut kan name die besaq2 aku taip atas ni..haha..aku nk ucap tq sangat2 sebab min ajak aku ikut die pg jemputan kahwin Ella pada 8 Disember lepas..haha..sukaaaa...first time jumpe Ella ni..hoii kalo korang x knl Ella tu sape, x tahulah aku nk campak korang kat mana.. Ella Ratu Rock Malaysiaaaaa!!!!!!!


Sebenarnya, aku yg sibuk2 nk ikut min.haha..min just tunjuk kad jemputan tu je..aku yg excited nk ikut..hahaha..best wo thn 2012 ni..aku dpt jumpe mcm2 artis..Sixth sense, Mia sara, Shaheizy Sam, Yana Samsudin, Zizan,..dan yg paling best skali, aku dpt jumpa my idol, LISA SURIHANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!muah muah muahh..

Okay berbailk kepada majlis kahwin Ella kat belah lelaki ni..kampung laki die kat Muar..aku lupa ape nama kg die..aku tahu sampai je umah tu, aku makan terus..sedaapp nasi die..i loike!nasi beriani timbus. dlm nasi beriani tu ade daging lembik2 tu.sedaappp.. Man Catering yg sponsor rasanya..aku dan family min smpai awal..so kami mkn2 dulu, borak2.dlm pukul 2 gitu, pengantin sampai..aku, min dan adik min, mamet terus cari port yg sesuai tuk amek pic Ella..fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. CANTIK weh Ellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..tapi.. aku x dpt amek pic dgn Ella.sbb die kena makan dulu..so jum tengok beberapa pics yg aku sempat snap dgn kepohnya..hahaha


time ni ade makcik belah Ella jerit panggil Ella..aku ape lagi..snaaap snaapp

simple but nice!!i really love the deco..

depa baru smpai..baju Ella cantik..maybe Rizman Ruzaini buat kot

time ni aku panggil "kak Ellaaaa"..depa tgh tgk budak2 silat
kak Jojie yg cantiikkk!!!owhh sgt suka tgk kak Jojie..awet muda!!!kak Jojie ape rahsia muda remaja nii??

with Caroline..protege kak Ella

Min serbu je kak Jojie time org lain amek  gmbo..haha


Min and Caroline..Min siap ckp kat Caroline, " CANTIKLAAA"..

alaa abg azhar x tgk kamera plaakkkk..comelnye kak Elllaaaaaaaaaaa



After that, kami semua pg masjid kat tepi laut muar tu..x ingat la nama tmpat tu.haha..then pg mkn rojak, abc kat medan selera area situ.. on the way back to Batu Pahat, singgah jap kat Kolam air panas Sg Gerisik..first time aku smpai situ..thank you Family Mimin sbb bwk aku p situ..hahaha..aku kan org Perlis celup..so xtahu sgt tempat2 kat BP ni.hahaha..


wewiittt...gaya ape pon aku xtahu.haha




peace yaw!!aku dan min..ayu gituuuuu..awwwwwww
Okayla smpai sini dulu entry kali ni..kepada Min, tq sgt2 sbb dh melengkapkan senarai artis2 yg aku jumpe thn ni..haha..min!kuntum kirim slm muah muah..

XOXO

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 Advise:

  1. WAHAHAHAHA ! awat aku gemukkk ? aku kan dah suruh kau crop sikip pic aku jgn kasi nampak gemokk

    ReplyDelete
  2. aku x ingaatttt!!!weh xyah nk crop2..ko memang KURUS!!

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by miminadam