Amalisacun. peminat setia Lisa : HELLO MALAYSIA

Wednesday 5 December 2012

HELLO MALAYSIA




SAYALAH PEMINAT SETIA LISA SURIHANI!!!





wahhhh kak Lisa memamg cantik! aku minat die minat kak Lisa since die berlakon dlm crite Semerah Cinta Stilleto..ala yg crite dgn Farid Kamil tu..masing2 muda time tu..awwwwww

Kak Lisa sgt cantik jelita anggun educated positive dan mcm2 lagilaaaa..love her so much!hanya kak Lisa yg aku minat dan sentiasa menyokong die dlm ape jua yg die buat.konon2 aku ni mcm org kanan die la..padahal pernah jumpe aku sekali je..Hope kak Lisa ingat aku..hahah *berangan*

cantik kaaann!!!one of my favourite pics!!xoxo


ni pon comeeelll!!aaa comelnyaaa!!
sukaaa!!gambar dlm remaja kan ni..hot okaayyy!!!!


Then kak Lisa pon decided nk kahwin..Im so glad that time..akhirnya kak Lisa kahwin jugak. Walaupun pada awalnya aku mcm x setuju, tp siapalah saya kan..kak Lisa pon x kenal aku.hahahaha..

Happy sgt time kak Lisa kahwin.time tu aku kat Indonesia from 18feb - 26 feb. Menjajo aku cari tv nk tgk kak Lisa kahwin. aku siap buat plan nk menyelinap masuk time majlis Resepsi kak Lisa.nk berlakon jadi clenaer la waitress la demi nk masuk dlm dewan...so lepas turun dr kapal terbang, aku pon ckpla dgn bpk aku..

anak yg santik: abah, boleh tak saya nk tinggal kat umah Bik Ti (makcik saya) 2 hari?

abah yg garang: ko nk buat ape?

anak yg santik: alaa..ade keje sket laa.. *plan nk p serbu dewan tu*

abah yg garang: ah ko ngade..balik terus.

anak yg santik: *nangiisssss..kak lisaaaa nk tgk akak kahwiiinnnn*

Akhirnya, aku balik la Johor..x dapekla menyelinap masuk dlm dewan untuk tgk kak Lisa dan abg Yusry kahwin...sobss =(

Aku hanya mampu melihat dr kejauhan jela..jauh ke dasar laptop..hahahaha..walaupun korang dh tgk gamabr2 ni, aku nk letak jugaakkkk..i kan peminat setiaaaa..hahaha

so sweetttt!! saya doakan kak Lisa menjadi isteri yg solehah dunia dan akhirat.


yeaayyy dpt rantai platinum!!!!





Im happy for you kak Lisa and abg Yusry!!hope to meet your baby as soon as possible..hehehe
oklah, sampai di sini saja..maklumam la..first time tulis blog..hahahahaha..

XOXO











































Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Advise:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by miminadam