Amalisacun. peminat setia Lisa : R I N D U

Thursday 6 December 2012

R I N D U

GEDIKSSSSS!!



FYI, aku sebenarnya buat blog ni untuk ingat balik memori2 indah..sbb aku ni cepat lupa.hahaha..so kalo korang boring and xde koje, gagahkanla jela diri tu bace crite aku..hehe

Sejak 2 3 minggu ni, hati rase sedih je..cewaahhh..bukan ape..dh 8 bulan x jumpe my BFF forever a.k a my handsome boy..amboii mcm aku sorang je kan yg ade bf kan...entah2 korang ade yg lagi lame x jumpe BF korang kannn. RINDU kaannn..hahaha..kami dh lame berkawan rapat..thn ni dh 8 tahun kami kawan dan kenal hati budi..cewaaahhhh!


Kisah percintaan bermula di sini..huahua..malu sebenarnya nk tulis.tp aku takut dh tua kerepot kang, lupa terus mcm mane aku boleh ade bf... before that, aku nk kenalkan dulu bf aku yg handsome ni..ahhhh lantakla korang nk ckp bf aku xhensem ke ape, tapi pada aku, he's PERFECT!!



Aban name pkwe aku..lahir thn 1989..same with me.comel kan die!!!haha aku sorg je leh ckp die comel okaayy!


Aban sgt pendiam..aku je pot pet pot pet smpai terkeluar air liur.hahaha..ha tgk aku duk pot pet smpai x cite.pnjang wehhh..nk dipendekkan, aku n aban ni 1 kelas time form 2 and form 3. Kami 1 sekola menengah ye..kami duk asrama penuh dulu. Aku ni kasar orgnye..pastu aku x suke couple2 ni. maklumla kanak2..konon2 mcm geli la couple2 ni..nk blaja smpai berjaya..konooooooonnnnn..*muntah hijau*


PART 1

Aban kate die minat aku since form 2 kot.xingat la..siap simpan lagi pics aku main sukan bagai dlm 1 album. then naik form 3, kami 1 kelas lagi..aku masih dgn perangai kasar aku tu..aku x cakap sgt dgn Aban..sbb Aban ni nakal..tak suka!!*time tu je la.hehe*...Aban slalu fly dan mcm2 lagi kegiatan x berfaedah die buat..otai la konoonn..haha..

1 mase tu, aku toreh tgn aku.korg jgn fikir aku nk bunuh diri lak ek..aku saje toreh pkai pensil..tulis name aku AMAL kat lengan kanan..then tgh sedap2 toreh, tibe2 Aban tegur.. " toreh tgn aku sekali boleh tak?"..haa cmtula ayat die..aku xingat ape reaksi aku..yg penting kami berbual la pastu..then jadi baik..study sama2..hahaha ntah pape..study kemahiran hidup plak tu. time aku PMR dulu KH ade bahagian ERT dgn ape ek lupe..asing taw laki n perempuan. tp yg 1 bahagian mcm tukang2, jahit, memasak cmpur laki n perempuan..then, ade 1 mlm tu time prep, Cikgu KH a.k.a cikgu kesukaan aku  tegur kami..

cikgu: awak berdua study ape ni..ke dating??

kami: ish study cikguuu..stdy KH nii.. *padahal dating dlm kelas*

cikgu: knape plak KH study same2..kan asing2..

aku: eh kn ade yg objektif tu sama soalan..Aban pandai cikgu.die ajar saye..

cikgu: emm yela..stdy elok2...

kami: *legaaaaaaaa sambil berpandangan*..hahaha

Hokaay laaaa kesian kepada sape2 yg bace blog aku..bosan dh bace pnjg2.hahaha..nanti aku sambung bebel lagi ye rakan2 sekalian..sekian saja utk Part 1.nti aku smbung lagi ye..banyak lagii crite menarik..biar korang jemu bace..hahaha.. =p


XOXO



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Advise:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by miminadam