Amalisacun. peminat setia Lisa : B O R I N G!!

Monday 10 December 2012

B O R I N G!!

BORING TAHAP CIPAANN




oat 3 in 1 + mushroom soup


Hello!!good morning semua...aku kat opis ni sorang2.. tgkla ape yg aku mkn utk breakfast.haha first time buat ni..sedap gak woo...try la! amek 1 sachet oat 3 in 1..masuk dlm cawan..then add mushroom soup..masukkan hot water..mix well and tadaaaaaaaaaaaaaaaa ready to slurp slurppppp..haha happy nampak..

Semenjak min n tira xde (weh cmne nk tag name korang ),aku duk sorang2 kat opis..semalam lagilah..aku tinggal berdua je dgn sorang staff tu..dah cuak makcik ni sorang2..siap duduk terkangkang lagi ni ha..maklumlah bos xde..hahaha..

ha ni pic semalam..seat like a boss..hahahaha

Okay sambung semula story hari ni..sambil mkn breakfast aku yg ntah pape ni, aku mainlah telefon..duk call adik2 junior kat umah Arau tu ha..depa ada masalah dgn tuan rumah..aku pon pening dah..x mememasal kena bayar rm 500 kat dorang..aduhai nmpknye aku kene kutip duit kat senior2 lame..mesti dorang bengang..yela dh 3 tahun keluar dr umah tu..tup tup kena bayar lagi..aku mls nk ckp bnyk..so aku ckp dgn adik2 junior tu, nanti ahkak2 yg baik ni akan tmbah 500..fuuhhhhh ko ingat sng nk dpt ahkak yg baik ni..

Then aku main jenguk2 department depan mcm biasa..selalunya kalau aku buat aktiviti menjenguk, dak dua ekor tu ada..tp sekarang kosong je.hahaha.. tak dpt aku lepak tempat korang wehhhhh




ha tgk!kosong je..hahaha..pemalas weh staff korang..x dtg keje pon.haha.

XOXO







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 Advise:

  1. kaki hang molek sungguh . huhu
    ehhh ! tempat ni bakal ku rinduiii

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by miminadam